سایبان پارچه ای ماشین

مرکز تولید انواع سایبان بازویی

سایبان پارچه ای ماشین

سایبان پارچه ای ماشین

قرار گرفتن در معرض آفتاب، باران و برف می‌تواند باعث خراب شدن روکش خودرو و حتی آسیب دیدن داخل خودرو شود. بنابراین اگر گاراژ برای پارک خودرو ندارید بهترین چیز برای شما یک سایبان پارچه ای ماشین است به طوری که سایبان پارچه ای ماشین ما سبک وزن و قابل حمل هستند و بیشتر آنها به گونه ای طراحی شده اند که سازه های مطلوبی برای محافظت ماشین در برابر نور خورشید و باران باشند. سایبان های پارچه ای ماشین ما دوام بالایی دارند و در طرح های بسیاری موجود هستند که می توانند برای خانه های شخصی و همچنین مکان های تجاری مانند رستوران ها یا هتل ها مناسب هر ماشین باشند همچنین سایبان های پارچه ای ماشین ما مقرون به صرفه‌تر از ساخت گاراژ هستند و می‌توانند سطح بالایی از راحتی و محافظت در برابر نور خورشید را ارائه دهند. سایبان پارچه ای ماشین  با قاب آلومینیومی و روکش برزنتی و پلی استر دارای یک پوشش شیبدار برای ماشین شما است که محافظت یکسانی در برابر آفتاب، باران شدید و تگرگ دارد به علاوه مانند هر سایبان دیگری، ما می توانیم این سایبان پارچه ای ماشین را با توجه به ابعاد نیازهای شما و رنگ مورد نظر به صورت سفارشی ارائه دهیم.

سایبان پارچه ای ماشین
سایبان پارچه ای ماشین

مزایای سایبان پارچه ای ماشین

محافظت در برابر آفتاب

گرمای زیاد و اشعه UV در نور خورشید می تواند بسیاری از مواد مصنوعی را تخریب کند به طوری که گرما و اشعه ماوراء بنفش می تواند باعث فرسوده شدن داشبورد ماشین، اثاثه یا لوازم داخلی ماشین زودتر از موعد شود همچنین دستگیره ها و کلیدهای پلاستیکی ممکن است ترک بخورند به علاوه ممکن است پارگی در صندلی ها و قطعات ماشین ظاهر شود بنابراین با یک سایبان پارچه ای ماشین می توانید از خودروی خود در برابر نور خورشید در روزهای گرم محافظت کنید و مانع از آسیب اشعه UV به فضای داخلی شوید.

حفاظت در برابر باران

سایبان های پارچه ای ماشین می‌توانند از اصابت مقدار زیادی باران به وسیله نقلیه و اطراف آن جلوگیری کنند زیرا آب روی زمین پاشیده نمی‌شود و به جلوگیری از خوردگی قطعات فلزی ماشین شما کمک می‌کند.

ویژگی های سایبان پارچه ای ماشین

– سایبان پارچه ای ماشین در برابر سایش مقاوم است، به راحتی زنگ نمی‌زند، عمر طولانی دارد و نصب آن آسان است.

– استفاده از پارچه های با تراکم بالاتر در ساخت سایبان ماشین که مقاومت سایبان در برابر آب و باران و گرد و غبار را افزایش می دهد همچنین عایق دولایه محافظت سایبان پارچه ای ماشین را تقویت می کند.

– پارچه به کار رفته در ساخت سایبان پارچه ای ماشین عملکرد ضد آب قوی دارد.

– خواص مکانیکی سایبان پارچه ای ماشین سفتی جانبی و مقاومت خمشی قوی ارائه می دهد.

– بازوی خمشی سایبان پارچه ای ماشین با کیفیت بالا و خواص مکانیکی بهتر، سفتی جانبی قوی تر و مقاومت خمشی بالاتری را ایجاد می کند.

– دارای 36 ماه گارانتی

– تولید شده به دو روش دستی و برقی

– دارای جنس قاب آلومینیومی

– سایبان پارچه ای ماشین برای سایه زدن پارکینگ خودرو ایده آل است به طوری که پارکینگ شما را زیبا جلوه می دهد.

– شیب نصب سایبان پارچه ای ماشین باید به سمت پایین متمایل شود، زاویه شیب بازو 30 الی 70 درجه است بنابراین نبایستی سایبان پارچه ای ماشین به صورت صاف نصب شود در این صورت آب باران به پایین سرازیر نمی شود و سایبان خراب می شود.

– سایبان پارچه ای ماشین را می توان بر روی یک دیوار بتنی، آجری و حتی روی یک دیوار چوبی نصب کرد همچنین بر روی دو ستون با فاصله های مشخص قابل نصب است  به علاوه سایبان پارچه ای ماشین ما برای استفاده در فضای باز جهت پارکینگ خودرو عالی است.

– سایبان پارچه ای ماشین  قوی و بادوام، ساخته شده از پلی استر و برزنت مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش همراه با پوشش   PUاست.

– سایبان پارچه ای ماشین طبق مهندسی با شیب 30 تا 70 درجه طراحی شده است که می تواند جلوی آفتاب و باران را در بزرگترین مناطق بارانی بگیرد.

– همه براکت ها و اتصالات سایبان پارچه ای ماشین نصب سریع و آسان دارد.

سایبان پارچه ای ماشین مناسب سایبان پارکینگ خودرو است که محافظت بسیار خوبی را در برابر آفتاب و باران برای شما فراهم می کند، بازوی لولا به شما این امکان را می دهد که به راحتی در صورت نیاز باز و بسته کنید و استفاده آسانی دارد به طوری که این سایبان پارچه ای ماشین مکانی زیبا و خنک را برای محافظت از خودرو شما در برابر اشعه ماوراء بنفش فراهم می کند.

طریقه نصب سایبان های پارچه ای ماشین

این سایبان های پارچه ای ماشین را می توان بر روی دیوار ساختمان یا روی برخی ستون ها نصب کرد به طوری که می توانیم برای نصب سایبان های پارچه ای ماشین تقریباً به اندازه 7 آجر یا حدودا 25 سانتی متر از دیوار پایین تر، موقعیت سایبان را تثبیت کنیم همچنین برخلاف برخی از سایبان‌ های جمع‌ شونده حجیم، این سبک از سایبان های پارچه ای ماشین ما را می‌توان به ستون هایی که در آن ردیف‌ های آجری کافی در دیوار وجود ندارد، ثابت کرد تا پشتیبانی لازم را فراهم کند. هنگامی که براکت به طور محکم به دیوار و یا ستون ها متصل شد، سایبان بازوی تاشو به سادگی بر روی براکت ها نصب می شود تا محکم شود به طوری که این در واقع یکی از بهترین راه‌ ها برای نصب این سایبان است زیرا اطمینان می‌دهد که سایبان به دیوار و یا ستون محکم می‌شود.

انواع سایبان های پارچه ای ماشین

سایبان های پارچه ای ماشین  می توانند موتوری یا دستی باشند به طوری که مدل های دستی دارای میل لنگ یا دسته هستند که به شما امکان می دهد سایبان را باز یا جمع کنید همچنین نسخه های موتوری سایبان های پارچه ای ماشین به طور خودکار با کمک یک موتور الکتریکی باز می شوند و می پیچند و تنها کاری که باید انجام دهید فشار دادن یک دکمه روی کنترل از راه دور یا پنل کنترل برای کارکرد موتور است.

سایبان های پارچه ای ماشین ما سبک هستند به طوری که ارزش و امنیت را ترکیب می کنند تا راه حلی مقرون به صرفه و با کیفیت برای فضاهای پارکینگ مسکونی و تجاری ارائه دهند همچنین ما می توانیم سایبان های پارچه ای ماشین را می توان مطابق با نیازهای شما با بیش از 50 رنگ و الگوی پارچه برای انتخاب، و همچنین اجزایی مانند موتور و یا به صورت دستی را سفارشی کنیم. مجموعه سایبان شهر بیش از چندین سال است که انتخاب مطلوب برای معماران، طراحان و سازندگان بوده است به طوری که ما بکار گیری ماشین آلات پیشرو در صنعت و هنر طراحی را با یکدیگر ترکیب می کنیم تا سایبان های پارچه ای ماشین را به صورت سفارشی با بالاترین کیفیت و  با ضمانت 36 ماهه ارائه دهیم بنابراین برای اطلاع از جزئیات هر یک از مدل های سایبان های ما، لطفاً روی لینک های مدل کلیک کنید، بروشور های ما را دانلود کنید یا همین امروز با ما تماس بگیرید.

مجموعه ما در ارائه راه حل های حفاظتی در فضای باز برای ارائه انواع سایبان های پارچه ای برای ماشین تخصص دارد همچنین ما چندین سایبان بازویی طراحی، مهندسی و تولید شده داریم که می توانند گرمای زیاد و برف و باران را تحمل کنند تا شما بتوانید از ماشین های خود محافظت کنید بنابراین می توانید برای دریافت قیمت با ما تماس بگیرید، ما به شما کمک می کنیم سایبان مناسب برای ماشین خود را پیدا کنید.

مشاوره 09121899723