تولید سایبان برقی

مرکز تولید انواع سایبان بازویی

تولید سایبان برقی

تولید سایبان برقی
تولید سایبان برقی به دنبال تولید و عرضه سایبان های با کیفیت با رنگ و طرح های متفاوت می باشد. در تولید سایبان برقی بنا بر سلیقه مشتریان می توان طرح انتخابی را نیز اجرا کرد. در تولید سایبان برقی تنوع در طرح و رنگ بندی مورد بسیار مهمی می باشد زیرا از این طریق می توان به زیبا سازی فضای داخلی یا بیرونی مکان خود پرداخت. اگر از سایبان برقی برای مغازه، کافه، رستوران، استخر، مکان های تفریحی و … استفاده می کنید با انتخاب طرح و رنگی مناسب می توانید ایجاد یک هماهنگی یا هارمونی کنید تا زیبایی مکان را دو چندان کنید و بتوانید تا اثرات مثبتی در فضا ایجاد کنید.
تولید سایبان برقی سالیانه در تمامی دنیا رو به افزایش است و از سایبان های نسل جدید و اتوماتیک بیشتر حمایت می شود زیرا برای شما ظاهری شیک و متفاوتی را به عمل می آورد.

مراحل تولید سایبان برقی

مرحله اول تولید سایبان برقی: ابتدا با توجه به محل نصب سایبان برقی، میزان وزش باد، شرایط اقلیمی و … قطعات با مقاومت و وزن مناسب انتخاب می شوند.
مرحله دوم تولید سایبان برقی: سپس جنس پارچه سایبان برقی نیز با توجه به میزان بازندگی، درجه حرارت محیط و شدت تابش نور خورشید انتخاب می گردد. انتخاب طرح پارچه سایبان برقی به سلیقه مشتری می باشد.
مرحله سوم تولید سایبان برقی: کلیه قطعات انتخاب شده از جمله موتور سایبان برقی، بازوها، پارچه سایبان برقی و … در محیط کارخانه به طور کامل مونتاژ و نصب می گردد.
مرحله چهارم تولید سایبان برقی: سپس کلیه تست های لازم از جمله تست موتور، تست استقامت و … توسط مهندسین با حداکثر دقت اجرا می شود.

مشاوره 09121899723