سایبان چتری پایه وسط

مرکز تولید انواع سایبان بازویی

سایبان چترری پایه وسط

سایبان چتری پایه وسط
استفاده از سایبان چتری پایه وسط در فضای باز کمک بزرگی به رفع محدودیت فضاهای بسته میکند لذا سایبان چتری پایه وسط امروزه طرفداران زیادی دارد. سایبان چتری پایه وسط از پرفروش ترین محصولات محسوب می شود. از سایبان چتری پایه وسط میتوان در فضاهای باز، ساحل، حیاط منازل، ویلا، باغ، رستوران و کافی استفاده کرد ولی قبل از استفاده از سایبان چتری پایه وسط باید میزان وزش باد را در منطقه مورد استفاده تعیین کرد. سایبان چتری پایه وسط قابل حمل و جابجایی است و در فصول سرد و گرم سال برای جلوگیری از تابش نور خورشید و باران و برف کاربرد دارد.

پارچه هایی که در سایبان چتری پایه وسط استفاده میشود در طرحها و رنگهای مختلفی بوده به فضای باز مورد استفاده زیبایی و جذابیت خاصی را برای دورهمی خانواده و دوستان میبخشد.
طراحی سایبان چتری پایه وسط دقیقاً مشابه با چترهای معمولی میباشد و پایه اصلی سایبان چتری پایه وسط در مرکز سایه بان قرار می‌گیرد. یکی از مزیت های بزرگ سایبان چتری پایه وسط این است که مرکز ثقل دقیقاً بر روی پایه مرکزی قرار می‌گیرد و تعادل بالایی دارد. بزرگ‌ترین ایراد سایبان چتری پایه وسط هم این است که میله وسط ممکن است برای برخی ابزارهای بزرگ مانند خودروها مسئله ساز شود و امکان استفاده از سایبان چتری پایه وسط به عنوان پارکینگ متحرک وجود ندارد.

مشاوره 09121899723