سایبان برقی اتوماتیک

مرکز تولید انواع سایبان بازویی

سایبان برقی اتوماتیک

سایبان برقی اتوماتیک

شما با استفاده از سایبان برقی اتوماتیک به آسانی فشردن یک دکمه می توانید فوراً سایه خنک و محافظت دریافت کنید و سایبان برقی اتوماتیک بدون زحمت در چند ثانیه کار می کنند، بنابراین می توانید آب و هوا را روی ایوان یا پاسیو خانه خود را کنترل کنید و استفاده از سایبان برقی اتوماتیک نهایت راحتی، حفاظت و مقرون به صرفه بودن را دارند. همچنین سایبان برقی اتوماتیک مشابه مدل استاندارد موتوری است، با این تفاوت که برآمدگی بیشتری را ارائه می دهد و بنابراین حداکثر پوشش و سایه را ارائه می دهد.

سایبان برقی اتوماتیک شرکت ما به سبک بازوی جانبی هستند و موتور از بازوهای پشتیبانی قوی استفاده می کند که به صورت افقی در زیر سایبان باز و بسته می شوند و این سایبان برقی اتوماتیک استثنایی همان ویژگی ها را نسبت به سایر سایبان های برقی که قیمت های بسیار بیشتری دارند، به شما می دهد. آنها شامل فناوری پیشرفته بازوی جانبی برای عملکرد و پایداری عالی، به علاوه یک موتور برتر که بهترین در صنعت است را در داخل سایبان برقی اتوماتیک ارائه می دهند.

استفاده از کنترل از راه دور، با لمس دکمه باز می شود، به راحتی می توان با سایبان برقی اتوماتیک ایجاد کرد و از شما در برابر اشعه ماوراء بنفش و تابش نور خورشید محافظت کرد و ترکیبی برای تقویت استحکام و پشتیبانی، در تمام طول سال را به همراه داشته باشید. این سایبان برقی اتوماتیک ساخته شده از پلی استر برای دوام، با روکش PVC از شما در برابر اشعه ماوراء بنفش و نور خورشید محافظت می کند و در عین حال رنگ و حالت را حفظ می کند و ابعاد متفاوتی دارد. ناگفته نماند که سایبان برقی اتوماتیک در هنگام بسته شدن کاملاً جمع می شود و آن را ایمن و محافظت می کند.

با نصب سایبان برقی اتوماتیک لمس کنترل از راه دور روی درها و پنجره های خود سایه ایجاد کنید و این سایبان برقی را از شرکت ما بخواهید. با استفاده از یک قاب ترکیبی آلومینیوم و فولاد، ساختار اصلی جامد و سخت است و برای استفاده در فضای باز مناسب است. سایبان برقی اتوماتیک در قسمت بالایی با PVC پوشانده شده است و در طول فصول به زیبایی جدید به نظر می رسد که دسته برای عملکرد دستی گنجانده شده است. برای سفارش سایبان برقی اتوماتیک و همچنین آگاهی از قیمت ها و نحوه ارسال و سفارش با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

مشاوره 09121899723