سایبان بازویی تراس

مرکز تولید انواع سایبان بازویی

سایبان بازویی تراس

سایبان بازویی تراس
سایبان بازویی تراس جزو پرکاربردترین نوع سایبان ها می باشد. سایبان بازویی تراس معمولا به صورت دستی باز و بسته می‌شود، اما قابلیت نصب موتور برقی نیز روی سایبان بازویی تراس وجود دارد تا دخالت انسانی تا حد زیادی کم شود .با نصب موتور الکتریکی بر روی سایبان بازویی تراس افراد میتوانند به سادگی سایبان بازویی تراس را باز یا بسته کنند. حتی در صورت استفاده از بازکننده های دستی نیز این باز و بسته کردن بسیار راحت بوده که بزرگترین مزیت سایبان بازویی تراس به حساب می آید.
در هنگام تابش مستقیم نور خورشید سایبان بازویی تراس به راحتی باز می شود و خانه، تراس و یا حیاط شما را از تابش مستقیم نور خورشید حفظ خواهد کرد. روکش های نصب شده برای سایبان بازویی تراس باید ضد آب باشد تا در فصول سرد هنگام بارندگی های شدید، محل زیر چادر از خیس شدن و جمع شدن آب در امان باشد.

سایبان بازویی تراس متحرک است، لذا جنس آن معمولا از مواد برزنتی و پارچه ای می باشد. این جنس به نوعی سبب می شود که سایبان بازویی تراس به راحتی جمع شود. در طراحی سایبان بازویی تراس تعدادی پروفیل آلومینیوم بازو به کار رفته است که به وسیله مفصل و یراق به شکل متحد المرکز از دو طرف به هم متصل شده اند. میله هایی که در سایبان بازویی تراس به کار رفته اند برای انتقال نیرو به یک گیربکس وصل می شوند. در واقع در ساختار سایبان بازویی از دو عدد بازویی که در دو نقطه دارای لولا هستند، استفاده شده است. استفاده از این نوع لولاها باعث افزایش دوام و مقاومت در سایبان بازویی تراس می شود.

مشاوره 09121899723