سایبان فنری مغازه

مرکز تولید انواع سایبان بازویی

سایبان فنری مغازه

سایبان فنری مغازه
سایبان فنری مغازه جزو جدیدترین و ارزانترین انواع سایبان‌های تولید شده می باشد که مهمترین مزیت سایبان فنری مغازه نسبت به سایر سایبان ها متحرک بودن آن است. منظور از متحرک بودن سایبان، قابلیت باز و بسته شدن سایبان فنری مغازه است که این باز شدن هم می‌تواند توسط موتور برقی و هم می‌تواند توسط نیروی انسانی و توسط اهرم باز و بسته کننده بازوهای سایبان صورت گیرد. در نتیجه به سایبان فنری مغازه ، بازویی و یا برقی نیز گفته می‌شود.
سایبان فنری مغازه که بیشتر اوقات به عنوان سایبان تبلیغاتی استفاده می شود با توجه به تنوع زیادی که دارد، قیمت های متفاوتی نیز دارد. اما با توجه به تاثیری که بر افزایش فروش و بهبود عملکرد فروشگاه و مغازه دارد بسیار با ارزش تر از هزینه ای است که برای سایبان تبلیغاتی پرداخته می شود.

روکش سایبان فنری مغازه را می تواند pvc، نانو، پارچه، روکش فلکسی با چاپ مختلف باشد. یکی از ویژگی های مناسب سایبان فنری مغازه که باعث استقبال مشتریان شده است ظرافت و زیبایی آن است که میتواند تا 2.5 متر جلوتر از خود باز شود و شیب سایبان فنری مغازه عموما 45 تا 50 درجه می باشد که شیب بسیار مناسبی جهت ایجاد سایه است.

استفاده از سایبان فنری مغازه در همه مناطق با هر شرایط آب و هوایی امکان پذیر می باشد و توجه به این که باید در مناطق مرطوب از متریال آلومینیوم برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی سایبان فنری مغازه استفاده شود .

مشاوره 09121899723