سایبان تبلیغاتی فنری

مرکز تولید انواع سایبان بازویی

سایبان تبلیغاتی فنری

سایبان تبلیغاتی فنری
سایبان تبلیغاتی فنری به دلیل داشتن فنر هایی در درون بازوهای خود، به این نام خوانده می شود. سایبان تبلیغاتی فنری علاوه بر ایجاد سایه و حفاظت از نور خورشید برای تبلیغات محصولات مختلف نیز به کار می رود.
سایبان تبلیغاتی فنری برقی نسبت به سایر سایبان ها دارای قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر هستند. اما در مقابل این قیمت پایین، سایبان تبلیغاتی فنری برقی، دارای کیفیت‌های بسیار بیشتری نسبت به نوع دستی هستند. از طرف دیگر مزایای کاربرد سایبان تبلیغاتی فنری برقی نسبت به سایه‌بان دستی بسیار بیشتر است. به دلیل کاربردهای وسیع سایبان تبلیغاتی فنری و تقاضاهای زیادی که از سمت مشتریان برای تولید این نوع سایبان وجود دارد افراد زیادی نیز به طراحی و تولید آن مشغولند.
سایبان تبلیغاتی فنری برقی کاربرد راحت تری نسبت به نوع دستی آن دارد، در واقع طراحی سایبان تبلیغاتی فنری به صورت برقی از تکنیک‌هایی است که در سال‌های اخیر مورد توجه واقع شده است و تقاضای بسیاری نیز دارد. در سایبان تبلیغاتی فنری برقی به جای باز و بسته کردن سایبان با دست، میتوان تنها با فشار دادن یک دکمه سایه‌بان مورد نظر را باز کرد و سپس بست. این کار با استفاده از فرستنده و گیرنده‌های الکترونیکی به کار رفته در طراحی و ساخت سایبان تبلیغاتی فنری برقی، امکان پذیر است. البته نصب نمودن یک موتور الکتریکی که بتواند دستور باز و بسته شدن سایبان را صادر نماید کاری هزینه بر است اما در برابر کیفیت این نوع محصول و کارایی بیشتر آن کاری ارزشمند است.

سایبان تبلیغاتی فنری در مقابل وزش بادهای شدید مقاومت کمتری دارند لذا برای مناطقی که بادهای سنگین دارد مناسب نیستند ولی از سایبان تبلیغاتی فنری میتوان در مناطقی که رطوبت زیادی دارد استفاده کرد.

مشاوره 09121899723